Auto Start Centrala, Ćirila i Metodija 45, Novi Sad +381 21 504 221, +381 21 504 223

Ultrazvučni senzori

Osetljivi na opasnost

Problematika mrtvog ugla je u poslednje vreme veoma aktuelna . Tokom poslednjih nekoliko godina, sigurnosni uređaji u vozilima , kao što su dodatna ogledala ili monitor sistemi sa širim uglom gledanja postali su obavezni. Međutim , uprkos povećanju svestrane vidljivosti, sudari sa drugim vozilima, fiksnim objektima, biciklistima, pešacima i radnicima, i dalje  su prisutni u velikom broju. Pitanje biciklista je od posebnog značaja  više od polovine svih smrtnih slučajeva biciklista u Londonu pripisuje se sudaru sa kamionima . Fiona Hall zadužena je za zaštitu životne sredine,  je podnela Evropsku pismenu deklaraciju o ovom pitanju, gde se kaže :" Da bi senzori i kamere trebalo da budu obavezni na svim kamionima , tako da  vozači uvek budu svesni kada je neko  u blizini njihovog vozila. To je tehnologija koja se koristi svakodnevno da pomogne vozačima kamiona sa parkiranjem i da  spašava živote ostalih učesnika u saobraćaju. "

Ultrazvučna detekcija prepreka

Brigade ultrazvučni sistemi za detekciju prepreka upozoravaju vozača na  potencijalne opasnosti. Zvučno obaveštava vozača o rastojanja između vozila i prepreke, minimalizuje oštećenja vozila i sudare sa pešacima , biciklistima ili objektima. Okidači aktivacije mogu biti menjač u položaju rikverc , levi migavac... Okidači obezbeđuju da je sistem  operativan tek kada je to potrebno a poseduje  i opcioni  zvučni alarm  za upozorenja na  bicikliste i pešaka na putu.

Brigade opseg ultrazvučnih senzora sistema uključuje Backscan ® (skeniranje sa zadnje strane),
Frontscan ® (skeniranje sa prednje strane), Sidescan ® (skeniranje sa bočnih strana), Cornerscan™ (skeniranje određenih uglova) i Stepscan ™ i obezbeđuju
sledeće prednosti .
- Pruža smireniju vožnju vozaču , veću zaštitu pešaka, biciklista i radnika
- Smanjuje oštećenja vozila , imovine i drugih objekata
-  Može se koristiti u kombinaciji sa Brigade monitoring sistemom za sveobuhvatno pokriće svih mrtvih uglova

Troškovi zatvaraju oči

Čak i relativno male nesreće mogu biti izuzetno skupe za vozače. Pored popravke oštećenog vozila, tu je izastoj, troškovi zamene, iznajmljivanje drugog  vozila, a gde su još troškovi osiguranja i pravni troškovi. Tipični troškovi štete na primeru Mercedes Actros :

Stavke i troškovi zamena

Stepenik £ 295 - £ 585
Branik - dva uglasta dela i središnji deo £ 248
Zadnji branik rešetka £ 385
Ceo set prednjih svetala £ 246
Zadnja svetla £ 134
Ipak, posledice mogu biti čak i veće.
Jedna kompanija je kažnjena sa 105.000 funti u septembru 2009 , nakon što je jedan
radnik poginuo kada je unazad na njega naleteo kamion za odnošenje smeća na kojem je radio. Čovek se nalazio u mrtvom uglu ogledala kamiona  i tada je srušen i pregažen.

 Ultrazvučna detekcija prepreka

Sistem od dva, tri ili četiri  ultrazvučna senzora obaveštavaju vozača o udaljenosti između vozila ili bilo koje prepreke, bez obzira da li je pokretna ili stacionarna . Savršeni za putnička, komercijalna vozila za operativna vozila u zatvorenim prostorima ili manevrisanje pri malim brzinama .
Karakteristike svih sistema:
• Prepreke detektovane u okviru 200 milisekundi
• Mod za učenje okoline sprečava lažne uzbune

• Samodijagnostička funkcija

• Popravka uključena za sve tipove karoserije
• Tri faze zvučne udaljenost upozorenje vozaču sa podesivim obimom

• 1 izlazni okidač

• 2 godine garancije

Sidescan ® (skeniranje sa bočnih strana)
Ugrađuje se sa strane vozila povećavajući bezbednosti prilikom okretanja ili male brzine manevrisanja . Posebno je važno za problematiku bočnog mrtvog ugla, gde biciklisti ili pešaci mogu da se pojave prođu nezapaženo.
• 4 senzorski sistem

• 1,0 ili 1,5 detekcijski opseg
• Dva nivoa detekcije - osetljivosti
Opcije:
• Sistem se aktivira ispod određene brzine
• Sistem aktivira migavac
• Spoljni govoreći alarm sa upozorenjem strane skretanja za
bicikliste / pešake
• Mogu se montirati na zglobna vozila sa dodatnim kablovima

 Backscan ® (skeniranje od pozadi)

Nalazi se u  zadnjem delu vozila , kao neprocjenjiva pomoć za bezbednu vožnju unazad . Daje veću zaštitu pešacima i radnicima, dok minimizira oštećenje vozila i drugih objekata.
• 4 senzorski sistem
• 2.5m detekcijski opseg - spoljni senzori se mogu svesti na 0.6m
• Sistem se aktivira ubacivanjem menjača u rikverc
• 50cm kompezacije opseg za senzore instalirane u trupu vozila
Opcije:
• Mogu se montirati na zglobna vozila sa dodatnim  kablovima
• 3 fazni displej za vizuelnu distancu

Frontscan ®(skeniranje od napred)
Postavlja se na prednju stranu vozila radi poboljšanja bezbednost kod manevrisanja pri malim brzinama .
Posebno relevantno za mrtvi ugao u visokim kabinama vozila gde niski objekti ili pešaci mogu biti pogođeni.
• 4 senzorski sistem
• montiranje senzora
• 2,0 ili 1,0 detekcijski opseg - spoljni senzori se mogu svesti na 0.6m
Opcije
• Sistem se aktivira ispod određene brzine

 Cornerscan ™

Postavljen na stranama vozila - kabine za detekciju objekata pred kraj strane koje se nalaze u mrtvom uglu.
Smanjuje rizik od oštećenja vozila- kabine prilikom  manevrisanja i okretanje unazad .

• 3 senzorski sistem
• montiranje senzora
• 0,6 ili 1,0 detekcijski opseg
• Dva nivoa osetljivosti
Opcije
• Sistem se aktivira ispod određene brzine

Stepscan ™

Opremljeni je uređajem u kabinikoji daje svest vozaču o objektima kada ubaci u rikverc.
Smanjuje rizik od oštećenja vozilo od nevidljivih  objekata.
• 2 senzorski sistem
• montiranje senzora
• 0,6 ili 1,0 detekcijski opseg
• Dva nivoa detekcije - osetljivosti
• Sistem se aktivira ubacivanjem menjača u rikverc